Annons:
Etikettövrigt
Läst 2053 ggr
Caeli
2018-07-15 14:38

Fibergrävning

Hur fungerar fibergrävningen hos er? Här ligger allting stilla och har gjort så sedan januari. Då stoppade man plötsligt grävningarna med motiveringen att alla markkontrakt inte var färdiga och att tjälen gjorde fortsatt arbete omöjligt! Nu borde man i alla fall inte kunna skylla på tjälen längre…!😎 Hur är det på andra håll i landet?

Annons:
MonicaLagerquist
2018-07-15 14:54
#1

Vi hade tur och fick vårt klart innan IP only stoppade grävningarna.Det är snart ett år sen nu.

Stolt ägare till fem La permer

spiritoffalconer
2018-07-15 15:01
#2

Fungerar här men för flera utav hushållen i byn är det stopp .

Lona
2018-07-15 15:57
#3

Vi fick i och för sig grävt i tid, men de var otroligt slarviga! Körde som tokar på vår lilla grusväg, slängde skräp överallt(!) inklusive i dikena på skogsvägarna och framför allt så återställde de inte marken efter sig trots otaliga påpekanden från vår vägförening.
Vår väg var i mycket dåligt skick när vintern kom vilket gjorde att den mer eller mindre kollapsade på några ställen - den klarade inte tyngden av plogen.
Otroligt dåligt skött av AKEA och vid kontakt fick jag först höra att "Så här skall det absolut inte vara, vilket område gäller det?" varpå det har varit en ihållande tystnad från deras håll.😮😡
Varje gång AKEA har varit här så har det legat skräp i dikena. Det blir en hel del under nästan ett halvår…


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

vinylsamlaren
2019-01-23 04:08
#4

IP-only är huvudentreprenör här där jag bor och det har aldrig gjorts så många klagomål till Allmänna Reklamationsnämnden. Folk är skitförbannade.

Caeli
2019-09-27 20:56
#5

Nu har ip-only äntligen återupptagit grävandet här. Eller rättare sagt deras underleverantör. Bland det första de gjorde var att gräva sönder vår vägtrumma, så nu har jag mejlat dem och anmält skadan. Får se hur lång tid det tar innan det åtgärdas…

Upp till toppen
Annons: